Умови повернення товару

PALITRA співпрацює тільки з офіційними постачальниками, тому гарантує справжню якість продукції. 


Закон «Про захист прав споживачів»

Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • інструменти для манікюру та педикюру;
  • засоби особистої гігієни.








Що можна повернути

Кожен покупець має право повернути куплений товар упродовж 14 календарних днів з моменту придбання, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка.

Процедура обміну або повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - зв'яжіться з нами по гарячій безкоштовної лінії для отримання подальших інструкцій.


Повернення коштів









Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти, Укрпошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент отримання товару на Новій Пошті, Укрпошті.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.


Додаткова інформація



Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. 

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.