Умови повернення товару
PALITRA співпрацює тільки з офіційними постачальниками, тому гарантує справжню якість продукції.
Закон «Про захист прав споживачів»
Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- інструменти для манікюру та педикюру;
- засоби особистої гігієни.
Що можна повернути
Кожен покупець має право повернути куплений товар упродовж 14 календарних днів з моменту придбання, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка.
Процедура обміну або повернення товару
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - зв'яжіться з нами по гарячій безкоштовної лінії для отримання подальших інструкцій.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти, Укрпошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент отримання товару на Новій Пошті, Укрпошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Додаткова інформація
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.